5. Sınıf öğrencilerimizin Okulumuz ve evde yaptıkları Ramazan ayı etkinliklerinden bazıları.Video için Cavidan Can hocamiza tşk ederiz.
Her yıl 14 Mart Pi Günü olarak kutlanmakta. Biz de okulumuzda öğrencilerimize pi sayısını tanıtmak hem eğlenmek hem öğrenmek küçük küçük bir etkinlik düzenledik.Pi sayisi genel olarak 3,14 olarak alındığı için her yıl o tarihte kullanılıyor.
Okulumuzda Mevlid-i Nebi etkinlikleri kapsamında okul panomuz Derya Yanardağ hocamız öncülüğünde hazırlandı.
Okulumuzda her yıl düzenli bir şekilde düzenlenen 23 Nisan Etkinlikleri bu senede ´Yıldırım Farkıyla Sloganıyla ´düzenlenecektir.23 değişik etkinliğin yer alacağı çocuk bayramı şenliğine tüm velilerimizde davetlidir.
Okulumuz matematik Öğretmenleri tarafından koordine edilen pi günü kutlamalarında öğrencilerimiz öğretmenlerimize günün anlamını ifade eden hediyeler vermişlerdir.
Okulumuz Sosyal Bilgiler Öğretmeni ve Çorum Yeşilay Yönetim Kurulu üyesi Haluk KIROĞLU yeşilay haftası nedeniyle okulumuzda bir dizi etkinlikte bulunmuştur.
Öğretmen ve öğrencilerimizin geçen seneye ait yaz etkinlikleri okulumuz panolarında tüm öğrencilere sergilenmiştir.
23Nisan dolayısıyla gerçekleştirdiğimiz etkinlikleri yayınlamaya devam ediyoruz.Öğrencilerimizden sandalye kapmaca oyunu çok eğlenceli dakikaların geçmesine neden olmuştur.
23 Nisan günü okulumuzda öğrencilerimiz arasında gerçekleştireceğimiz yarışmalara velilerimizde izleyici olarak katılması bizleri mutlu edecektirç
23Nisan etkinliklerinde görev alacak öğretmenlerimizin görev dağılımları belli oldu.İlgili öğretmenlerin konuya hassasiyet göstermelerini rica ederiz.
Matematik Öğretmenimiz İbrahim UYSAL yeni etkinliklerine hızlı bir şekilde devam etmektedir.Öğrencilerin hem öğretici hemde eğlendirici etkinliklerin odak noktasında olmalarından dolayı çok keyif aldğını belirten hocamız inşeallah matematikten korkan değil matematiği seven öğrencilerimizin sayısı her geçen gün artacaktır dedi:
Okulumuz Fen Bilgisi Öğretmeni Didem UZUN imaknsızlıkların arkasına sığınmadan öğrencilerine yaparak yaşarak öğrenme modeli ile eğitime hızlı bir şekilde devam etmektedir.Öğrencilerin konuları ile ilgili deneylerini sınıflarında uygulamaları onları hem eğitmiş hemde eğlendirmiştir.